nier automata switch
دیدگاه‌های این مطلب 0

بازی NieR: Automata – End of YoRHa Edition هم اکنون برای نینتندو سوئیچ در دسترس است

 

طبق جدیدترین اطلاعات، نسخه نینتندو سوئیچ بازی NieR: Automata با پسوند The End of YoRHa Edition هم اکنون در دسترس علاقه‌مندان است. این نسخه، شامل بازی اصلی، یک بسته‌الحاقی رایگان و البته انحصاری به همراه پوسته‌های ظاهری و لوازم آرایشی بیشتر است. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت بازینامه همراه باشید.

همانطور که از روی تیتر مطالعه کرده‌اید، هم اکنون بازی NieR: Automata – The End of YoRHa Edition هم اکنون در فروشگاه کنسول دستی نینتندو سوئیچ در دسترس است. البته بازیکنان می‌توانند نسخه دیجیتالی این محصول را فقط از طریق فروشگاه eShop و با قیمت ۳۹.۹۹ دلار تهیه کرده و با بارگیری حجم کلی ۱۱ گیگابایت روی آن کنسول، به تجربه این بازی بپردازند. همچنین سازنده برای دسترسی راحت‌تر، نسخه فیزیکی از این محصول را منتشر کرده که باکس آرت نهایی آن با حضور شخصیت A2 مزین شده و وظیفه طراحی این جلد هم بر عهده هنرمند معروف ژاپنی یعنی آقای کودا کزوئا (Koda Kazua) بوده است.

در کنار بازی اصلی، کاربران نسخه سوئیچ می‌توانند محتواهای اضافه‌ای چون یک بسته‌الحاقی با نام 3C3C1D119440927، سه کولوسنوم و یک لباس تازه را دریافت کنند. همچنین یک بسته گسترش‌دهنده رایگان و انحصاری هم با نام 6C2P4A118680823 هم وجود دارد که شامل شش لباس جدید، چهار لوازم جانبی تازه و دو پوسته ظاهری می‌شود. بازی NieR: Automata – The End of YoRHa اخیراً هم تریلر تازه‌ای دریافت کرده است که در آن چند مبارزه از مراحل ابتدایی بازی، یعنی مرحله The Abandoned Factory، دیده می‌شود که شما کاربران گرامی می‌توانید این تریلر را از طریق پلتفرم یوتیوب تماشا کنید.

پورت نینتندو سوئیچ این بازی با وضوح تصویری 1080p روی قابلیت System Docked و وضوح تصویری 720p روی حالت handheld Mode اجرا می‌شود. در کنار این نسخه، بازی NieR: Automata  هم اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است و طبق آخرین آمار به دست آمده، میزان فروش این بازی از مرز ۶.۵ میلیون نسخه در ماه ژوئن سال جاری عبور کرده است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) ، وب سایت بازینامه را حتماً دنبال کنید.

نظر شما پیرامون این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از بازیکنانی هستید که قرار است به تجربه بازی NieR: Automata – The End of YoRHa Edition روی کنسول نینتندو سوئیچ بپردازند؟ در صورتیکه پیش‌تر موفق به تجربه این بازی روی سایر پلتفرم‌ها شده بوده‌اید، آیا خرید و تجربه این بازی را به دوستان خود که از پلتفرم نینتندو سوئیچ استفاده می‌کنند هم پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

 

در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید
۲۷ دی ۱۴۰۱
بازی Silent Hill 2 Remake
دیدگاه‌های این مطلب 0
سازنده اسبق مجموعه Silent Hill از توانایی استودیوی Bloober Team تولید بازی Silent Hill 2 Remake می‌گوید
۲۵ دی ۱۴۰۱
گیم لیست
دیدگاه‌های این مطلب 0
گیم لیست | ۵۰ بازی داستانی که در سال ۲۰۲۳ و بعد از آن منتشر می‌شوند (قسمت اول)
تازه‌ترین ویدیو‌ها
۲۵ دی ۱۴۰۱
بازی WWE 2K23
دیدگاه‌های این مطلب 0
شایعه: زمان رونمایی از بازی WWE 2K23 تا رویداد رویال رامبل به تعویق افتاد
ویترین ویترین
ویترین
ویدیو ویدیو
ویدیو
جستجو جستجو
جستجو