گیم لیست
دیدگاه‌های این مطلب 0

گیم لیست | بازی‌هایی که در ماه ژانویه ۲۰۲۳ منتشر می‌شوند

بازی
علی جلیلی ۱۸ دی ۱۴۰۱

سال ۲۰۲۳ میلادی می‌تواند پر از سورپرایز‌هایی باشد که انتظار تجربه‌شان را در این سال نداشته باشیم، اما چه چیزی بهتر از این است که اولین ماه میلادی را با بازی‌های بزرگ و متعدد شروع کنیم که فصل جدیدی از نوآوری و داستان‌سرایی را برای ما روایت می‌کنند؟ در این گیم لیست به معرفی بازی‌هایی می‌پردازیم که در ماه ژانویه ۲۰۲۳ میلادی منتشر خواهند شد.

اصولاً فصل زمستان، یکی از کم کاربردترین سال‌های عمر صنعت بازی‌های ویدیویی است که در آن بازی‌های شاخصی منتشر نمی‌شوند و عموماً انتشار عناوین بزرگ به نیمه دوم سال جدید می‌رسند تا مخاطبان را در بازه‌های تعطیلات رسمی و طولانی سرگرم کرده و به این واسطه فروش بیشتری را هم تجربه کنند.

اخیراً اما این وضعیت متفاوت شده و سازندگان حتی ۳ ماه اول سال جدید را به عنوان یکی از اهداف فروش محصولات خود در نظر گرفتند که سال گذشته هم چنین چیزی را تجربه کرده بودیم. عناوینی چون Horizon Forbidden West، Elden Ring و Gran Turismo 7 بازی‌هایی بودند که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر شده بودند و حالا به نظر می‌رسد که فصل جدیدی از روند انتشاراتی عناوین مختلف داریم.

در این گیم لیست، قصد داریم به معرفی بازی‌هایی بپردازیم که در ماه ژانویه ۲۰۲۳ منتشر خواهند شد که برخی از آن‌ها موردانتظار و برخی دیگر ممکن است برای شما ناشناس باشند. به هر حال طبق فرمول همیشگی مقالات بازینامه برای مطالعه کامل گیم لیست خط زیر را دنبال کنید.

شماره ۱ | بازی Monster Hunter Rise

پلتفرم‌ (ها): پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس

تاریخ انتشار: ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۳۰ دی ۱۴۰۱

 

 

 

 

مخاطبان و طرفداران کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس باکس اکنون می‌توانند بعد از انتشار بازی Monster Hunter Rise برای کنسول‌ نینتندو سوئیچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی، به تجربه این بازی در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۳۰ دی ۱۴۰۱ بپردازند. آن‌ها وظیفه دارند از دهکده کامورا در برابر هرج و مرج‌های مختلف محافظ کنند که برای این کار به ۱۴ سلاح هیولاکشی دسترسی خواهند داشت و باید این موجودات را شکار کنند.

جانوران کلاسیکی مانند راثالوس، میزوتسون و پوکی پوکی از نسخه‌های قبلی مجموعه Monster Hunter به محتوای گیم‌پلی برگشتند تا در کنار سایر هیولاها چالش جدیدی برای مخاطبان به وجود آورند. از هیولاهای تازه نیز می‌توانیم به آکنسوم، گریت ایزوچی و مگنامالو اشاره کنیم که رویارویی با آن‌ها می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد.

به عنوان شکارچی، باید استراتژی خاص خود برای شکار هر هیولا را داشته باشید و از سلاح‌های بهتر برای به دست آوردن افتخار کشتن هیولاهای سخت‌تر استفاده کنید. نگران نباشید، این شیوه زندگی شکارچی است که می‌توانید درس‌هایی از آن بیاموزید، به هر حال کاربران پلتفرم‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس می‌توانند با وضوح تصویری 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه استفاده کرده یا حتی از گزینه وضوح تصویری 1080P و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه برای تجربه بازی بهره‌مند باشند.

صدای سه بعدی،‌ استفاده از فناوری‌های بازخوردهای لمسی و محرک‌های تطبیقی و مواردی که در این نسل از کنسول‌های خانگی مشاهده می‌شود هم در بطن گیم‌پلی وجود دارد که شاید یکی از فقدان‌های بزرگ آن را بتوانیم به نبودن قابلیت کراس پلتفرم [ قابلیتی که با کمک آن می‌توانید با سایر دوستان خود از دیگر پلتفرم‌ها مشترکاً به تجربه یک محصول بپردازید ] بدانیم، اما این بازی Monster Hunter Rise یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های گیم لیست پیش روی شما است که نباید تجربه‌اش را از دست بدهید.

شماره ۲ | بازی Forspoken

پلتفرم (ها): پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی

تاریخ انتشار: ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۴ بهمن ۱۴۰۱

 

 

 

 

بعد از مدّت‌ها تأخیر طولانی، بالاخره در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ میلادی برابر با ۴ بهمن ۱۴۰۱ بازی Forspoken که آخرین ساخته استودیوی بازی‌سازی Luminous Productions است، در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. بازی‌بازها در نقش شخصیتی به اسم فری هالند به تجربه بازی می‌پردازند که یک نیو یورکی است و در جریانی دستبند مرموزی به دست می‌آورد که کلید ورودش به قلمرو آتیا است.

با سفر به این قلمرو، دستبند پیدا شده در بعضی از شرایط حساسیت ایجاد می‌کند که به فری هالند هشدار می‌دهد تا دشمنانی با نام تانتا‌های صلح‌آمیز را از بین ببرد و آتیا را نجات دهد. به کمک چنین دستبندی، هالند می‌تواند از ده‌ها نوع جادوی مختلف استفاده کند و برای سفر از نقطه‌ای به مکان دیگر، با قابلیت استفاده از هنرهای پارکوری به خواسته خودش برسد.

موجودات دیگری از جمله The Break ( که به طرز عجیبی نسبت به برخی از آسیب‌ها مصون است) وجود دارند که نبرد آن با هالند دیدنی خواهد بود. اگرچه اخیراً تیم سازنده دموی فنی و قابل بازی برای کاربران پلتفرم‌ پلی‌استیشن منتشر کردند که دیدگاه متفاوتی در کاربران بوجود آورد، اما هنوز این بازی یکی از بزرگ‌ترین محصولاتی است که در گیم‌ لیست وجود دارد و می‌تواند تجربه‌ای ارزشمند برای مخاطبان به همراه داشته باشد.

شماره ۳ | بازی Dead Space

پلتفرم‌ (ها): پلی‌استیشن ۵،‌ ایکس باکس سری ایکس،‌ ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی

تاریخ انتشار: ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۷ بهمن ۱۴۰۱

 

 

 

 

مجموعه Dead Space بالاخره توسط استودیوی بازی‌سازی Motive بعد از سال‌ها احیاء شد تا طرفداران با اشتیاق باورنکردنی منتظر تجربه ریبوت این فرانچایز علمی تخیلی و ترسناک باشند که از سال ۲۰۰۸ میلادی صنعت بازی‌های ویدیویی را در این ژانر به واسطه انتشار نسخه‌های متفاوت و متنوع دگرگون کرد.

داستان بازی در خصوص مهندسی به اسم آیزاک کلارک است که در حال رسیدن به ایستگاه USG Ishimura است و در آنجا می‌خواهد با دشمنانی به اسم نکرومورف‌های کابوس‌وار مقابله کند. همراه با جلوه‌های بصری بهبودیافته و جزئیات بی‌نظیر فنی، بافت‌های حجیم و گسترده، در بازی Dead Space صداپیه پیشین شخصیت آیزاک کلارک یعنی گانر رایت حضور دارد که می‌تواند خاطرات قدیمی اولین نسخه مجموعه را دوباره تداعی کند.

اتاق‌ها، مسیرها، موانع جدید، سیستم لایه‌برداری از اندام‌ها و آسیب‌پذیری که به واسطه هر سلاح به طور متنوعی قطع و متلاشی می‌شوند، وجود سیستم Intensity Director که باعث ایجاد الگوبرداری‌هایی تصادفی برای به وجود آوردن دشمنان خواهد شد تا مسیر تجربه بازیکنان با یکدیگر متفاوت باشد، افکت‌ها وحشتناک نکرومورف‌ها، وجود ۱۲۰۰ عدد از رویداد‌های تصادفی در گیم‌پلی و موارد دیگر باعث شده تا این بازی یکی دیگر از محصولات بزرگ و موردانتظار گیم لیست ما باشد.

بازی Dead Space در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۷ بهمن ۱۴۰۱ به صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

شماره ۴ | بازی Vengeful Guardian: Moonrider

پلتفرم (ها): پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی

تاریخ انتشار: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۲۲ دی ۱۴۰۱

 

 

 

 

همانطور که گفته شد، گیم لیست پیش روی شما ممکن است شامل بازی‌های کوچک یا غیر آشنایی شود که تا پیش از این نه اطلاعاتی راجع به آن‌ها داشتید و نه حتی می‌دانستید که برخی از این عناوین به نوعی دنباله‌ای بر بازی‌های پیشین مجموعه خود شناخته می‌شود. به هر حال اگر از تجربه بازی Contra-esque Blazing Chrome لذّت بردید، بازی Vengeful Guardian: Moonrider از استودیوی بازی‌سازی JoyMasher را از دست ندهید که در ژانر عناوین پلتفرمر دو بعدی ساخته شده است.

در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۲۲ دی ۱۴۰۱، مخاطبان و گیمرهای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴،‌ پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی به همراه نینتندو سوئیچ می‌توانند به تجربه این محصول بپردازند که داستان آن در آینده دیستوپیاپی سپری می‌شود و شخصیت اصلی ما به اسم Moonrider از خواب بر می‌خیزد تا علیه حاکمان و اربابان مستبد قلمرو خودش قیام کند.

مون رایدر علاوه بر دویدن و استفاده از قابلیت راه رفتن روی دیوار، می‌تواند انواع و اقسام حملات تاکتیکی و تکنیکی را انجام دهد که شبیه تجربه مبارزه در بازی‌های هک اند اسلش است. به عنوان مخطب هشت مرحله را حسابی کاوش کنید تا تراشه‌های مختلف که باعث ارتقاء سطح مهارت شخصیت اصلی می‌شوند را به دست آورده و از زندگی خود در این جهان هنری – پیکسلی ۱۶ بیتی و با وجود موسیقی دلپذیرش دفاع کنید.

شماره ۵ | بازی Season: A Letter to the Future

پلتفرم (ها): پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی

تاریخ انتشار: ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

 

 

 

 

استودیوی بازی‌سازی Scavengers که بیشتر به خاطر انتشار بازی The Darwin Project که یک محصول چندنفره بقاء محور شناخته می‌شد، حالا مسیر متفاوتی را در پیش گرقته و می‌خواهد با بازی Season: A Letter to the Future فصل داستانی تازه‌ای را روایت کند. مخاطب پس از زندگی در دهکده‌ای که هیچ تغییر فصلی را تجربه نمی‌کند، با کمک است (شخصیت اصلی) قبل از اینکه دنیا به خاطر رویدادی به پایان برسد، باید در سفری از کره زمین دهکده مادریش را ترک کند.

بازی‌بازها در حین ملاقات با مردم و کمک به آن‌ها، مناظر پیرامون خودشان را با دوچرخه کشف خواهند کرد و رویداد‌های مختلفی را ضبط کرده و پیرامونش مطالعه می‌کنند. هدف از این کار، جمع آوری خاطرات و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آنچیزی که در آینده اتفاق می‌افتد است. بازی Season: A Letter to the Future در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ به صورت رسمی برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد.

شماره ۶ | بازی Superfuse

پلتفرم (ها): رایانه‌های شخصی به صورت انحصاری

تاریخ انتشار: ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

 

 

در ظاهر، آخرین محصول ساخته شده توسط استودیوی بازی‌سازی Stich Heads یعنی Superfuse تماماً در مورد قهرمانانی است که می‌خواهند بشریت را نجات دهند. با این حال، در حقیقت، بشریت پس از خروج از زمینی هستند که توسط نخبگان ابرقدرت در حال نابودی است. به عنوان یک مجری قانونی و قهرمانی، شما وظیفه دارید که به دستور مقامات مافوق خود، هیولاهای فاسد را در قالب کتاب کمیک بیرون بکشید.

بازی Superfuse که در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ به صورت « دسترسی زودهنگام » از طریق فروشگاه استیم برای کاربران رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود، گیم‌پلی اکشن نقش‌آفرینی ایزومتریک را در اختیارتان قرار خواهد داد که در همان ابتدا با دو کلاس متفاوت برای انتخاب قهرمان خود روبه‌رو هستید.

با این انتخابات، قدرت‌ها و مهارت‌های مختلف را می‌توانید استفاده کرده و آن‌ها را با سلاح‌ها، زره‌ها و تقویت‌کننده‌های مختلف ترکیب کنید. بخش داستانی بازی را به صورت آفلاین یا حداکثر با چهار بازی‌باز دیگر هم می‌توانید تجربه کنید و به صورت دعوتی یا کاملاً مختلف با شما تیم خواهند شد و در صورت مرگ از صحنه گیم‌پلی حذف می‌شوند. شاید این تنها بازی ابرقهرمانی تازه‌ و خوش ساختی باشد که پیشنهاد تجربه‌اش را از گیم لیست دریافت می‌کنید.

شماره ۷ | بازی A Space For The Unbound

پلتفرم (ها): پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی

تاریخ انتشار: ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۲۹ دی ۱۴۰۱

 

 

بازی A Space For The Unbound یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌های گیم لیست است که هنری پیکسلی تیم سازنده را با وجود محیطی آرامش بخش به سبک عناوین دهه ۹۰ میلادی به نمایش می‌گذارد؛ اما چیز‌های زیادی در دل داستان برای تجربه و باز کردن وجود دارد. بخش روایی با تمرکز روی دانش آموزان دبیرستانی به نام‌های آتما و رایا در روستایی از کشور اندونزی است که توانایی غواصی در ذهن را به دست می‌آورند.

آن‌ها می‌خواهند به واسطه این قابلیت جهان را کشف کرده و با سایر مردم از سراسر دنیا تعامل داشته باشند؛ ولی این قوّه تخیل آن‌ها خالی از حوادث نیست و آن‌ها با رویداد‌های عجیب و غریبی مثل شهاب سنگ‌ها، گربه‌های غول‌پیکر و سایر موارد روبه‌رو خواهند شد. در میان تمام این هرج و مرج‌ها، سرعت لحظه‌ای از زندگی کردن در تخیل، روی سلامت روان شخصیت‌های اصلی تأثیر می‌گذارد و می‌تواند تجربه‌ای دوستداشتنی رقم بزند.

بازی A Space For the Unbound در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳ بربر با ۲۹ دی ۱۴۰۱ به صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باک سری اس و رایانه‌های شخصی به همراه نینتندو سوئیچ در اختیار گیمرها و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

شماره ۸ | بازی Children of Silentown

پلتفرم (ها): به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی

تاریخ انتشار: ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۲۱ دی ۱۴۰۱

 

 

تاکنون چند بازی مختلفی را تجربه یا مشاهده کردید که شخصیت اصلی با گربه بسیار بدجنسی در ارتباط باشد و قهرمان ما را درگیر جایی کند که نقطه فروش آن‌ها است؟ بازی Children of Silentown این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد و احتمالاً یکی از جنبه‌های تازه و وحشتناک ماجراجویی را روایت خواهد کرد که از دو استودیوی Elf Games و Luna2 ارائه می‌شود.

در این بازی، شما نقش شخصیتی به اسم لوسی را به دست می‌گیریدکه چیزی وحشتناک‌ در جنگل‌های همسایه دهکده خود پیدا کرده و به آن مشکوک می‌شود. به خاطر ماجراجویی او، مردم روستا متوجه می‌شوند که لوسی بدون هیچ توضیحی ناپدید شده و اکنون ‌آن‌ها به دنبالش هستند. در این حین، لوسی شروع به تحقیق کرده و پازل‌های مختلفی را حل می‌کند و از طرفی هم با مردمان جدید صحبت خواهد کرد ( البته این صحنه‌ها قبل از غیبت ناگهانی او است).

این محصول ماجراجویی کلیک محور، جایی است که با آواز خواندن شخصیت اصلی برای کمک به جنبه‌های مختلف جهان ناشناخته عازم سفری خواهد شد. بازی Children of Silentown در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۲۱ دی ۱۴۰۱ به صورت رسمی و انحصاری برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

شماره ۹ | بازی Lone Ruin

پلتفرم (ها): نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی

تاریخ انتشار: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۲۲ دی ۱۴۰۱

 

 

 

 

 

 

همانطور که در عناوین قبلی استودیوی بازی‌سازی Cuddle Monster Games دیده شد، این استودیو و هنر تیم سازنده‌اش با بازی‌های سرکش روگ لایک اصلاً غریبه نیستند و در حد توان خود، نه به اندازه بازی‌های AAA، داستان و گیم‌پلی‌های غنی و سرگرم کننده‌ای را روایت می‌کنند. با این حال، بازی بعدی‌ این شرکت با نام Lone Ruin شناخته یم‌شود که یک محصول تیراندازی روگ لایک متمرکز بر جادو است.

شما به عنوان قهرمان اصلی به بخش‌هایی از ویرانه‌های شهری جادو شده که حالا به پناهگاهی فاسد برای موجودات خبیث تبدیل شده سفر می‌کنید و وظیفه دارید تا در مورد جادوهای باستانی که این شهر را تسخیر و طلسم کرده، بیشتر آشنا شوید و بدانید که این جادو‌ها چطور و چگونه مردمان متمدن شهری را به هیولای بی رحم امروزی تبدیل کرده است.

اینطور که به نظر می‌رسد، تنها یک ویرانه اصیل و قدیمی می‌تواند پاسخ شما و شخصیت اصلی را در درون خودش داشته باشد؛ اما برای رسیدن به آن باید با دشمنان و باس‌فایت‌های مختلفی رویارویی کرده و شکستشان دهید. طلسم‌های مختلف، از پرتوها و تیرهای کمانه گرفته تا اسلش‌های جادویی و ارتقاء سطح مهارت شخصیت اصلی از قابلیت‌هایی هستند که در بطن گیم‌پلی آن‌ را به دست خواهید آورد.

در نهایت سطح Survival Mode وجود دارد که یک حالت بقاء محور برای آن دسته از بازی‌بازهای حرفه‌ای است که فکر می‌کنند هیچ چالشی برای آن‌ها به صورت غیر قابل تجربه و غیرقابل حل وجود ندارد؛ بنابراین دشمنانی که در این بخش به رویارویی با آن‌ها می‌پردازید، در هر دوره جدید سخت‌تر و زیادتر می‌شوند تا در نهایت شکست را قبول کنید.

بازی Lone Ruin در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۲ برابر با ۲۲ دی ۱۴۰۱ به صورت رسمی برای پلتفرم‌های نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این پیشنهاد ویژه گیم‌ لیست را نیز اصلاً از دست ندهید.

شماره ۱۰ | بازی One Piece Odyssey

پلتفرم (ها): پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس،‌ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی

تاریخ انتشار: ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۲۳ دی ۱۴۰۱

 

 

 

 

بازی One Piece Odyssey یکی از محصولات ناب اقتباسی این گیم لیست است که با الهام گیری از روی مانگی بسیار محبوب Eiichiro Oda تولید شده  و سبک آن نیز بر اساس بازی‌های نقش‌آفرینی نوبتی است که وظیفه انتشارش بر عهده کمپانی باندای نامکو و مراحل توسعه‌اش هم زیر نظر استودیوی بازی‌سازی ICLA ( که پیش‌تر با تولید محصولاتی چون Pokemon Brilliant Diamond و Shinig Pearl به شهرت رسید) انجام می‌شود.

محصول یادشده دارای مناطق باز و سیاه‌چال‌های منحصربه‌فردی است که هر دزد دریایی کلاه حصیری می‌تواند برای اکتشاف در درون آن راهی را پیدا کرده و حتی به عنوان مانعی بر سر راه کاوش کردن شما باشد. بازی One Piece Odyssey در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۲۳ دی ۱۴۰۱ به صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴،‌ پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اگر می‌خواهید قبل از خرید نهایی به تجربه آن بپردازید، کافی است نسخه آزمایشی آن را که تا تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۳ برابر با ۱۰ دی ۱۴۰۱ فعال است، روی کنسول‌های خانگی تجربه کنید.

گیم لیست ما با بازی‌های بزرگ، مهم و مورد انتظار ماه ژانویه ۲۰۲۳ به پایان رسید و برای شروع، عناوین خوبی در اختیارمان قرار خواهد گرفت که تجربه‌های ارزشمندی را به همراه خواهند داشت. برخی از این عناوین نسخه‌های آزمایش فنی دارند که می‌توانید آن‌ها را هم اکنون تجربه کنید و بیشتر در خصوص خرید نهایی آن‌ها فکر کنید، اما برای برخی دیگر از عناوین، فقط تریلرها و مقالات پیشنمایش در سطح فضای مجازی موجود هستند که برای دریافت اطلاعات بیشتر، منابع مهم و خوبی به حساب می‌آیند.

نظر شما در خصوص این گیم لیست چیست؟ به نظر شما، کدام یک از محصولات معرفی شده در این مقاله باید در اولویت تجربه خودتان، ‌دوستانتان و سایر مخاطب‌های وب سایت بازینامه قرار بگیرد؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید
۲۷ دی ۱۴۰۱
بازی Silent Hill 2 Remake
دیدگاه‌های این مطلب 0
سازنده اسبق مجموعه Silent Hill از توانایی استودیوی Bloober Team تولید بازی Silent Hill 2 Remake می‌گوید
۲۵ دی ۱۴۰۱
گیم لیست
دیدگاه‌های این مطلب 0
گیم لیست | ۵۰ بازی داستانی که در سال ۲۰۲۳ و بعد از آن منتشر می‌شوند (قسمت اول)
تازه‌ترین ویدیو‌ها
۲۵ دی ۱۴۰۱
بازی WWE 2K23
دیدگاه‌های این مطلب 0
شایعه: زمان رونمایی از بازی WWE 2K23 تا رویداد رویال رامبل به تعویق افتاد
ویترین ویترین
ویترین
ویدیو ویدیو
ویدیو
جستجو جستجو
جستجو