بازی Lies of P
دیدگاه‌های این مطلب 0

تریلر جدید از گیمپلی بازی Lies of P در Gamescom 2022 به نمایش درآمد

بازی
محمد مراقی ۰۲ شهریور ۱۴۰۱

علاوه بر به نمایش درآمدن تریلر جدید از گیمپلی بازی Lies of P به صورت رسمی تایید شد که این بازی از روز اول از طریق سرویس Xbox Game Pass در دسترس قرار خواهد گرفت.

از یک سال پیش که بازی Lies of P رونمایی شد، بدون شک توجه خیلی از طرفداران را به سمت خود جذب کرده است. بازی Lies of P در واقع یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) است که با اقتباس از روی رمان پینوکیو از نیوویز ساخته می‌شود. بازی Lies of P تا حد بسیار زیادی از سری بازی‌های استودیوی From Software الهام گرفته است و در بسیاری از بخش‌های آن از جمله مکانیزم‌های مبارزه و گیمپلی و همچنین اتمسفر بازی و طراحی محیط، تاثیر غیر قابل انکار آثار FromSoftware مثل سری بازی Dark Souls و به ویژه بازی Bloodborne به چشم می‌خورد.

بازی Lies of P که یک داستان جدید از زندگی پینوکیو را در قالب یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی از استودیوی فرام سافتور روایت می‌کند، تا به امروز نمایش‌های بسیار جذابی داشته و طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. با این وجود نمایش جدیدی که از گیمپلی بازی Lies of P در رویداد Gamescom 2022 منتشر شد، سطح انتظارات طرفداران را بیشتر از قبل کرد و یک چهرۀ بسیار جذاب‌تر از بازی Lies of P را به نمایش گذاشت.

در تریلر جدید بازی Lies of P بخش‌های جدید و جذابی را از گیمپلی بازی و مکانیزم‌‎های مختلف آن مشاهده می‌کنیم که شباهت‌های بسیار زیادی به بازی‌هایی مثل Bloodbrone و Sekiro دارد. در این تریلر همچنین با جزئیات بیشتری از داستان بازی و دیگر کاراکترهای آن در کنار پینوکیو نیز آشنا می‌شویم.

بازی Lies of P در سال آینده برای کنسول‌های نسل نهمی و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. سازندگان بازی همچنین خبر از انتشار بازی Lies of P برای کنسول‌های نسل هشتمی PS4 و Xbox One داده‌اند به صورت رسمی نیز تایید شده است که بازی Lies of P از روز اول انتشار از طریق سرویس Game Pass در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید
۲۷ دی ۱۴۰۱
بازی Silent Hill 2 Remake
دیدگاه‌های این مطلب 0
سازنده اسبق مجموعه Silent Hill از توانایی استودیوی Bloober Team تولید بازی Silent Hill 2 Remake می‌گوید
۲۵ دی ۱۴۰۱
گیم لیست
دیدگاه‌های این مطلب 0
گیم لیست | ۵۰ بازی داستانی که در سال ۲۰۲۳ و بعد از آن منتشر می‌شوند (قسمت اول)
تازه‌ترین ویدیو‌ها
۲۵ دی ۱۴۰۱
بازی WWE 2K23
دیدگاه‌های این مطلب 0
شایعه: زمان رونمایی از بازی WWE 2K23 تا رویداد رویال رامبل به تعویق افتاد
ویترین ویترین
ویترین
ویدیو ویدیو
ویدیو
جستجو جستجو
جستجو