آمازون گیمز نسخه بعدی بازی Tomb Raider را منتشر میکند
نسخه بعدی بازی Tomb Raider فعلاً در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و استودیوی بازیسازی کریستال داینامیکس مشغول کار روی آن عنوان است که طبق توضیحات تیم سازنده، این عنوان «بزرگترین» و «گستردهترین» بازی از کل تاریخ مجموعه خواهد بود.
استودیوی بازیسازی کریستال داینامیکس و کمپانی آمازون گیمز اخیراً به صورت مشترک اعلام کردند که نسخه بعدی بازی Tomb Raider را با همکاری یکدیگر منتشر خواهند کرد. این محصول یک عنوان چند پلتفرمی با «پشتیبانی کامل» خواهد بود که تیم سازنده برنامهریزیهای خودش را برای نحوه پشتیبانی از آن انجام داده است.
نسخه بعدی بازی Tomb Raider که اوایل سال میلادی جاری به صورت رسمی معرفی شده بود، توسط موتور بازیسازی قدرتمند آنریل انجین ۵ در دست توسعه قرار دارد و طبق توضیحات رسمی به دست آمده، تجربهای تکنفره و ماجراجویی «مبتنی بر روایت» است که داستان ماجراجویی لارا کرافت، شخصیت اصلی فرانچایز، را ادامه میدهد.
توسعهدهنده همراه با تمام المانهای اصلی مجموعه Tomb Raider قصد دارد تا یکی از معتبرترین نسخههای موجود در این زمینه را به کاربران و علاقهمندان ارائه کند و میخواهند مطمئن باشند تا بازیبازها لارا کرافت «مصمم و چند بعدی» را کنترل خواهند کرد. این تنظیمات جدید امکانات تازهای میدهد که از مهمترین آن میتوانیم به «مسیریابی خلاقانه بازیباز» اشاره کنیم که البته تیم سازنده برای استفاده از چنین رویکردی پاداشهایی هم در نظر گرفته و در کنار آن پازلهای گسترده که فکر بازیباز را به خود مشغول میکند و رویارویی با حجم عظیمی از دشمنان، دیگر اهدافی است که رویکرد توسعهدهنده را به ما نشان میدهد.
درحالیکه فعلاً در مراحل اولیه توسعه نسخه بعدی بازی Tomb Raider قرار داریم، استودیوی بازیسازی کریستال داینامیکس قصد دارد تا «بزرگترین» و «گستردهترین» بازی از کل تاریخ مجموعه را تولید کند که در آن جزئیات دیوانه کننده و تاریخی محور ارائه خواهد شد. کریستوفر هارتمن، معاون کمپانی آمازون گیمز، در خصوص این موضوع اظهارنظر کرد و گفت:
بازی Tomb Raider یکی از محبوبترین محصولات تاریخ سرگرمی است. آمازون گیمز متعهد است که بازیهای [موردعلاقه] بازیبازان را با بالاترین کیفت از بهترین توسعهدهندگان در پلتفرمها و ژانرهای مختلف ارائه کند و ما از فرصت همکاری با این توسعهدهنده و فرانچایز Tomb Raider مفتخر هستیم. تیم ما از همکاری با تیم با استعداد و رویایی کریستال داینامیکس برای تولید فصل بعدی حماسه لارا کرافت در جهت خواسته بازیبازها در سراسر جهان بسیار هیجانزده است.
اسکات آموس، رئیس استودیوی بازیسازی کریستال داینامیکس، صحبتهای مشابهای داشت و اضافه کرد:
کریستال داینامیکس پس از خریداری شدن توسط کمپانی Embracer، فرصتی خارقالعاده دارد تا رابطه انتشاراتی برای بازی Tomb Raider را دوباره تعریف کند. دگرگون کردن چیزی است که ما به دنبال آن هستیم و با آمازون گیمز، تیمی را پیدا کردیم که بینش خلاقانه، جاهطلبیها و ارزشهای ما را برای جهان لارا کرافت در سراسر طیفها احتمالاتی به اشتراک میگذارد.
آنها به طور منحصربهفردی برای بازنویسی آنچه که همکاریهای مبتنی بر انتشار و توسعه هستند، اینجا قرار دارند و ما مشتاقیم که این مسیر جدید را باهم ایجاد کنیم و [این کار را] با ساخت بزرگترین و بهترین بازی Tomb Raider شروع میکنیم.
در این اطلاعیه، بهروزرسانی جدیدی از آمار و ارقام فروش کلی مجموعه هم منتشر شده بود که طبق اخبار قدیمیتر، کل سری فرانچایز مربوطه تا ماه می ۲۰۲۲ موفق به فروش ۸۸ میلیون نسخهای در سراسر جهان شده بود؛ اما حالا تأیید شد که بیش از ۹۵ میلیون نسخه از زمان انتشار اولین نسخه در سال ۱۹۹۶ تاکنون به ثبت رسیده که برای تیم مدیریتی و دستاورد تیم توسعهدهنده، این یک رقم شگفتانگیز است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این محصول و برنامههای بعدی استودیوی بازیسازی کریستال داینامیکس یا کمپانی آمازون گیمز، وب سایت بازینامه را حتماً دنبال کنید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آيا شما هم یکی از بازیبازهایی هستید که برای تجربه نسخه بعدی بازی Tomb Raider مشتاق هستند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.