Ubisoft بتای غیرعمومی Ghost Recon Frontline را به تأخیر میندازد
Ubisoft گفت که ما تصمیم گرفتهایم که بهتر است انتشار نسخهی بتای غیرعمومی بازی Ghost Recon Frontline را به تعویق بیندازیم.
چندی از تاریخ معرفی بازی Ghost Recon Frontline، که با استقبال گستردهی عموم همراه نشد، نمیگذرد که ناشر این بازی اعلام کرده است برنامهی آزمایش بتای غیرعمومی این بازی تأخیر خواهد افتاد.
در روز گذشته اکانت رسمی بازی در توییتی گفت:
ما تصمیم گرفتیم که بهتر است انتشار نسخهی بتای غیرعمومی بازی Ghost Recon Frontline را به تعویق بیندازیم.
تیم توسعهدهندگان ما تصمیم گرفتهاند که بهترین تجربهی ممکن را به مخاطب انتقال دهند. اطلاعات بیشتر درمورد جزئیات و زمان انتشار بتای غیرعمومی را در سریعترین زمان به اشتراک میگذاریم.
این بازی با سبک بتل رویال هیچ شباهتی به دیگر نسخههای این مجموعه ندارد و با اینکه طرفداران از روندهای اخیر Ubisoft در این سری خسته شده بودند، با وجود خلاقیت جدید ناشر بازی هم به این نسخه از سری بازیهای Ghost Recon روی خوش نشان ندادند.
طرفداران در زیر این توییت عذرخواهی هم از مشکل خود با این بازی گفتند و خواستار بازگشت Ghost Recon به همان روند اولیه شدند.
یکی از طرفداران اینگونه نوشته است:
شما میگویید که به حرف کامیونیتی گوش میدهید ولی بعد به حرف کامیونیتی خودتان عمل میکنید و بازی را خارج از خواستهی ما طراحی میکنید. ما میخواهیم شما به هنری که در گذشته به کار گرفتید، بازگردید. برگردیم به همان چیزی که Ghost Recon را به یک سری فوقالعاده تبدیل کرد.
Luke Plunkett، نویسندهی kotaku نظر خود را اینطور بیان کرده است که” وجود طرفدارنی ناراحت از روند یک بازی سریالی چیز جدیدی نیست، ولی در اینجا من هم با نظر این طرفداران موافقم. من قبلا Ghost Recon را دوست داشتم، اما هرچه که بیشتر Ubisoft از آنچه که بازیهای قبلی را بسیار سرگرم کننده کرده بود فاصله گرفت، علاقهی من هم به این سری کمتر شد. علاوه بر این، تعویق در اینجا چه کاری میتواند برای دلجویی از طرفداران انجام دهد. مشکل مردم در مورد بازی اساسی است، اینطور نیست که تغییراتی در فرمول بتل رویال نظر طرفداران را تغییر دهد، مشکل اصلی آنها این است … که چرا بازی اصلا بتل رویال است.”