Square Enix فیلمی از بازی ترسناک لغو شده Tomb Raider Ascension منتشر کرد
Square Enix، به عنوان بخشی از جشنهای بیست و پنجمین سالگرد خود، تصاویری از بازی ترسناک لغو شده Tomb Raider با نام Tomb Raider: Ascension منتشر کرد.
Video Games Chronicle گزارش میدهد که این شرکت این فیلمی را به عنوان بخشی از جشن های بیست و پنجمین سالگرد خود منتشر کرد که در حدود هفت دقیقه فیلم، ما یک مدل شخصیت خاکستری را مشاهده میکنیم که به وضوح لارا کرافت در حال عبور از غارهای تاریک، مردابها، خانههای شبحوار و موارد دیگر است. این فیلم به وضوح نمونه اولیه از اوایل توسعه بازی است، اما به وضوح میتوان دید که جه سبکی از بازی میتوانستیم داشته باشیم اگر که بازی عرضه میشد.
Square Enix در توضیحات این فیلم نوشته است:
تصاویری از Tomb Raider: Ascension را ببینید که در مراحل اولیه Tomb Raider است که در نهایت به نسخهی Reboot 2013 تبدیل میشود، از طریق همین بازی منتشر نشده ، تیم یاد گرفت که چگونه داستان Reboot را روایت کند و آن را تغییر دهد.
در یکی از صحنه های بسیار ترسناک ، لارا کرافترا در نوعی عمارت میبینید ،که شاید این همان صحنه عمارت کرافت باشده که در طول فرنچایز مجدداٌ طراحی شده است، دشمنان هیولایی بلند و باریک را با پرتاب شعله میسوزاند و سپس آنها را با یک کلنگ میکشد
ما همچنین نگاهی به برخی از عناصر open-world بازی می اندازیم که نشان میدهد لارا کرافت در حال فرار از یک موجود غول پیکر است که در کنار صخرهای سوار اسبی میشود. در جایی دیگر از ویدیو، لارا کرافت به یک boss fight مبارزه میکند که در داخل و خارج از زمین ظاهر میشود و با استفاده از تاندونهای شاخهای خود، به لارا کرافت تحت کنترل بازیکن ضربه میزند.
دو ویدئوی دیگر از Ascension منتشر شد که یکی از آنها بیشتر روی هنرهای مفهومی برای بازی ترسناک بقا کنسل شده تمرکز کرده بود. در این ویدیو، لارا کرافت بسیار متحرکتر از نسخهی Reboot است که در سال 2013 دریافت کردیم. همچنین نگاهی واضحتر به برخی از هیولاهایی که لارا کرافت میجنگید و مکانهایی که وی از آنها بازدید کرده بود، میاندازیم.
جدیدترین ویدئوی منتشر شده “Tomb Raider (2013) Development: Ascension Branding” نام دارد و نگاهی دقیقتر به نام تجاری است که احتمالاً به بازاریابی Ascenion وابسته بوده است.
VGC اشاره میکند که Ascension اولین بار در کتاب دیجیتالی Tomb Raider از Square Enix: The Final Hours نشان داده شد و در آن، زمانی که مردم در مورد بازی Crystal Dynamics شروع به شک و تردید در مورد پتانسیل آن کردند، بازیهای ترسناک بقا محور حذف شدند. این کتاب یک جلسه تیمی را توصیف میکند که در آن Crystal Dynamics از خود میپرسد که آیا Ascension به خوبی بازی Rocksteady’s Batman: Arkham Asylum خواهد بود؟ و هنگامی که هیچ کس نگفت که وضعیت به این خوبی خواهد بود، تیم تصمیم گرفت که پروژهی Ascension کنسل کند و در نهایت به Tomb Raider 2013 Reboot رسید.