Call of Duty: Vanguard به دلیل خونریزی و خشونت شدید رتبه M را دریافت کرد
Call of Duty: Vanguard در درجه اول به دلیل وجود خون، خونریزی و خشونت شدید از ESRB رتبه ‘M’ دریافت میکند. با کارو تک همراه باشید.
هر بازی اصلی Call of Duty تاکنون در ایالات متحده رتبه ‘M’ دریافت کرده است و به نظر میرسد Call of Duty: Vanguard تفاوتی با آن ندارد. این بازی به دلایل مختلف رتبه M را دریافت کرده است، اما عمدتا به دلیل گزارش خون، خونریزی، خشونت شدید، استفاده از کلمات رکیک، استفاده از مواد مخدر است.
درحالیکه برخی از جنبههای خشونتآمیز، تصویرها و موضوعات با برچسب Call of Duty ارائه میشود، ESRB روی برخی موارد دیگر دقیقتر است. به عنوان مثال تصویر زامبیهای Call of Duty: Vanguard توسط ESRB مورد توجه قرار گرفته است زیرا سرها و تکه تکه شدن آنها به تصویر کشیده شده است، که ممکن است نوع دیگری از خشونت با شلیکهای معمول باشد.
با این حال، حالت Zombies تنها دلیلی نیست که Call of Duty: Vanguard دارای رتبه M است. با وجود مشکلات دید و صوتی که در اولین بتا آخر هفته Call of Duty: Vanguard به وجود آمد، بازی همچنان سربازانی را به تصویر میکشد که در اثر انواع گلوله ها، نارنجک ها، مواد منفجره، آتش و موارد دیگر جان خود را از دست میدهند. کات سینهای خاص همچنین ممکن است عواقب یک حمله هوایی و اعدام زندانیان که همه آنها ظاهراً خشونت شدیدتری از گیمپلی معمول Call of Duty تلقی میشوند.
همچنین باید به جلوههای صوتی واقع بینانه میدان جنگ اشاره کرد که شامل تیراندازی مکرر، انفجار و فریاد درد و همچنین پاشیدن خون است. این ممکن است برای بازیکنان Call of Duty غیر عادی نباشد، اما شاید به همین دلیل باشد که همه عناوین اصلی Call of Duty قبلی نیز دارای رتبه M هستند. گفته میشود، Call of Duty 2022 در مورد مبارزه با کارتلهای مواد مخدر کلمبیا خواهد بود ، که ممکن است رتبه M را نیز به دست آورد بهویژه با توجه به اینکه تصاویر کالاهای مرتبط با ماری جوانا در Call of Duty: Vanguard نیز به عنوان مواردی است که در خلاصه رتبه بندی ESRB مورد استفاده قرار گرفته است.
آخرین دلیل ارائه شده برای امتیاز M بازی وجود لحن خشونتانگیز است. لحن خشونتانگیز در چندین بازی Call of Duty که در بازههای زمانی مختلف تنظیم شدهاند، وجود داشته است. احتمالاً برای ایجاد حس واقعگرایی که سربازان واقعاً مستحق فحش و نفرین هستند. بنابراین ممکن است سربازان بازیهای ویدئویی الگوهای گفتاری مشابهی را انتخاب کنند. صرف نظر از این امر، به نظر میرسد که نتیجه ای باشد که گیمرها ممکن است مایل به بازی با اطفال خردسال نباشند، مخصوصاً خردسالانی که ممکن است کلمات را بدون درک آنها بیان کنند.