بازی Wolverine از استودیو Insomniac نبردهای گرافیکی پویا دارد
با توجه به اطلاعات استخراج شده از اعلامیههای استخدامی اخیر توسعهدهندگان بازی مستقل Wolverine از استودیو بازیسازی Insomniac، مشخص شده که این بازی دارای مقدار قابل توجهی از نبردهای گرافیکی است.
اطلاعات کمی از جزئیات رسمی به اشتراک گذاشته شده درباره Marvel’s Wolverine در دست است. در تیزر رسمی برای اعلام بازی Marvel’s Wolverine، از آنجایی که ولورین بدون شک یکی از خشنترین شخصیت های مارول است، به ما گفت که باید برای لحن خشن بازی و صحنههای خشونتآمیز آماده باشیم.
Wolverine به خوبی میتواند یک الهام خوب برای بازیهای ویدیویی باشد، زیرا عامل شفابخش او میتواند توضیح منطقی برای ویژگیهای خود بازسازی کاراکترها ارائه دهد.
اما طرفداران به این فکر کردهاند که آیا Marvel’s Wolverine بهطور کامل از وحشیگری حیوانی ناشی از مهندسی لوگان به عنوان یک ماشین کشتار با اسکلت آدامانتیم استفاده میکند یا خیر. خوشبختانه، یکی از توسعهدهندههای Insomniac Games تأیید کرده است که Marvel’s Wolverine قرار نیست نبردهای اغلب مرگبار این شخصیت، که در فیلم این کاراکتر بود داشته باشد.
Drew Murray، طراح اصلی Insomniac، اخیراً یک آگهی شغلی از Shaun McCabe، رئیس فناوری Insomniac در مورد نقش برنامهنویس گیم پلی در Insomniac به اشتراک گذاشته است. Murray زمانی که میگوید برنامهنویس مربوطه همچنین مسئول طراحی درجه وحشیگری Marvel’s Wolverine است، درجهی وحشیگری این کاراکتر را نشان میدهد.
موقعیتی که برای برنامهنویسی گیمپلی در Insomniac و McCabe آگهی شده است به است به این اشاره میکند که این شرکت به دنبال برنامهنویسی است که در طراحی و اجرای رفتار شخصیتها، کنترلها و دوربین برای بازیهای اکشن AAA مهارت داشته باشد و این یک مزیت به حساب میآید. با این اوصاف، با همان ظرافتی که Murray توصیف میکند میتوان تصویری از لوگان را استنباط کرد که بازیکنان نبردی پویا خواهند داشت که به آنها اجازه میدهد تا دشمنان را با تکهتکه کردن و دیگر انیمیشنهای هجومی در Marvel’s Wolverine اجرا کنند.
با توجه به اینکه Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از لحاظ رویکرد مبارزه بسیار سبکتر و با خشونت کمتری هستند و ممکن است برای بازیکنان شگفتانگیز باشد که بازی Insomniac’s Wolverine دارای چنین انیمیشنهای ترسناک و گرافیکی باشد. اما لحن و صحبت کاراکتر در دیالوگهای مرد عنکبوتی نیز بهطور قابل توجهی سبکتر از ولورین است و این پویا بودن گرافیک بازی، راه مناسبی برای نشان دادن این موضوع است، بهخصوص زمانی که چنگالهای لوگان بهطور کامل برای استفاده در دسترس نباشد، نزاعهای بدون این چنگلها ممکن است برای بازیکنان احساس رضایت نکند.
Marvel’s Wolverine در حال توسعه برای PS5 است.