اطلاعاتی راجع به بخش داستانی Skull and Bones منتشر شد
بعد از مدتها انتظار بالاخره یوبیسافت مجددا از بازی Skull and Bones رونمایی کرد. این بازی تا امروز چندین بار دچار و دستخوش تاخیرهای مختلف شده است.
اما بالاخره امسال میتوانیم این بازی را تجربه کنیم و متوجه شویم که دستپخت جدید یوبیسافت به چه شکل خواهد بود.
اما اطلاعات مختلف راجع به این بازی در همین مدت، بیش از قبل در اختیار کاربرها قرار داده میشود، اخیرا توسعهدهندههای این بازی در مصاحبهای، اطلاعات بیشتری را راجع به روند بازی در اختیار کاربرها قرار دادهاند که در ادامه به آن میپردازیم.
توسعهدهندهها راجع به بخش داستانی بازی صحبت کردهاند و گفتند که پلیرها میتوانند از داستان بازی چه انتظاری داشته باشند. طبق گفته سازندگان، Skull and Bones قرار نیست تمام تمرکز بازی را روی روایت قرار بدهد. با این که بازی دارای المانهای غنی داستانی خواهد بود، اما قرار نیست تمام محوریت تجربه حول داستان بازی باشد اما در ازای آن، پلیرها میتوانند ماجراجویی خودش را بسازند.
به طور دقیق، او در مصاحبهاش گفته است:
بازی Skull and Bones عنوانی بر پایه روایت و داستان نیست اما بخشهای داستانی مهمی در طول بازی وجود دارد که پلیرها میتوانند با شخصیتهای فرعی ارتباط برقرار کنند و خودشان داستان بازی را برای خودشان بسازند.
تمرکز ما بیشتر روی دنیاسازی است که از پس همین دنیاسازی، پلیرها میتوانند به خوبی داستان شخصی خود را خلق کنند که به نظرم بهترین نوع از روایت داستان است.
گزارشهای اخیر راجع به Skull and Bones حاکی از آن هستند توسعه این بازی رو به اتمام است و به زودی باید انتظار نمایشهای بیشتر از گیمپلی بازی را داشته باشیم. یوبیسافت در گزارشها گفته است که به خاطر قراردادی که با دولت سنگاپور دارد، مجبور بود که کمی در پروسه انتشار بازی تاخیر ایجاد کند؛ به این خاطر که بازی در حال حاضر در کشور سنگاپور در حال توسعه است.
یوبیسافت قصد دارد که تا سالها بعد از انتشار این بازی، به پشتیبانی از این عنوان ادامه بدهد و باید دید که در این زمینه به چه شکل عمل خواهد کرد. بازی Skull and Bones در تاریخ ۸ نوامبر برای پلیاستیشن ۵، اکس باکس سری اکس، اکس باکس سری اس، رایانههای شخصی و استدیا منتشر خواهد شد.