توسعه بازی Splitgate به پایان رسید و سازندگان مشغول تهیه دنبال آن هستند
یم توسعه دهنده در این خصوص میگوید:« ما توجه خود را از بهروزرسانیهای تکراری و کوچکتر به سمت یک بازی جدید در دنیای Slpitgate متمرکز میکنیم». برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت بازینامه همراه باشید.
با توجه به اینکه بازی Splitgate در سال ۲۰۱۹ در حالت «دسترسی زودهنگام» یا Early Access منتشر شد، اما یک سال بیشتر نگذشته بود که این بازی تیراندازی چندنفره به شدّت در نزد مخاطبان و بازیکنان محبوب شد و با گیم پلی منحصربهفردی که ارائه داد، آتش محبوبیت آن به سرعت در صنعت بازیهای ویدیویی فراگیر شد.
بازی تیراندازی Splitgate از آن زمان تاکنون از موفقیتهای بیشماری برخوردار بوده است و طبیعتاً استودویی بازیسازی ۱۰۴۷ گیمز (1047 Games) به دنبال این موضوع بوده تا از طریق راههای مختلفی باعث ایجاد پیشرفتهای چشمگیر در بطن گیمپلی بازی شوند و عملاً به این موضوع هم دسترسی پیدا کردهاند. در واقع، توسعهدهنده به تازگی اعلام کرد که گام بزرگی به سمت دگرگونی این بازی برداشته که در ادامه راجع به آن بیشتر مطالعه میکنید.
استودیوی بازیسازی ۱۰۴۷ گیمز اخیراً اعلام کرده است که به توسعه بازی Splitgate پایان میدهد و تیم سازنده به جای تمرکز روی بهروزرسانی و محتواهای کوچک که از قضا تکرار هستند و دیگر برای بازیکنان جذابیتی ندارد، قصد دارند تا کار خودشان را روی دنبال کامل این محصول ادامه دهند و «تغییرات انقلابی، نه تکاملی» بوجود آورند. در حقیقت، دنباله بازی Splitegate قرار است با موتور بازیسازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) توسعه پیدا کند و مثل نسخه اول به صورت رایگان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
تیم سازنده در این خصوص توضیح داد که:
بازی Splitgate به سطحی از موفقیت دست یافت که ما نمیتوانستیم پیشبینی کنیم و تعداد کمی از بازیهای مستقل [ در صنعت بازیهای ویدیویی] خوش شانس هستند که به چنین موفقیتی دست پیدا کنند. این موفقیت اولیه فرصتی را به ارمغان آورد تا آنچه را که به عنوان پروژه رویایی دانشجویی آغاز به کار شد، حالا تبدیل به یک محصول AAA تبدیل شود که میتواند هم پای بازیهای تیراندازی دیگر از ناشران بزرگ باشد.
اما این موضوع بدان معناست که با جذب استعدادهای برتر از سراسر صنعت بازیهای ویدیویی، زمان زیادی را صرف تلاش برای بازسازی محتوا و سیستمهای قدیمی گیم پلی کردهایم که در ابتدا توسط افراد کمی ساخته شده بودهاند.
سازنده در ادامه بیان میکند:
ما به نوعی در حال حفظ آب [دستاوردها] هستیم و در عین حال سعی میکنم همه کسانی را که برای سوار شدن به کشتی ما بلیط تهیه کردهاند را راضی نگه داریم و تلاش میکنیم که قایق خود را به یک کشتی مجهز به موشک تبدیل کنیم.
تیم بازیسازی ۱۰۴۷ گیمز پس از بررسی دقیق و تأمل فراوان به این نتیجه رسید که برای ساختن بازیای که لیاقت طرفداران را داشته باشد، که آن را به گونهای بسازیم که دیگر نیاز به بازسازی مجدد در طول پروسه نداشته باشد، تصمیم گرفتهایم تا توسعه بازی Splitgate و اضافه کردن ویژگیهای جدید به این بازی را به پایان برسانیم.
ما توجه خود را از بهروزرسانیهای تکراری و کوچکتر به سمت یک بازی جدید در دنیای Slpitgate متمرکز میکنیم که تغییرات انقلابی و نه تکاملی را برای محصول ما ارائه کند. این یک بازی تیراندازی خواهد بود و پورتالهایی خواهد داشت که توسط موتور بازیسازی آنریل انجین ۵ توسعه پیدا میکند؛ و البته رایگان خواهد بود.
در نهایت تیم سازنده صحبتهای خودش را اینگونه به پایان رساند:
ما میدانیم که بسیاری از شما [از بابت توقف توسعه بازی Splitgate] ناامید خواهید شد و سوالات زیادی هم خواهید داشت. ما میخواهیم این را واضح بگوییم که بازی Splitgate مانند آیتمهایی که شما در بازیهای آنلاین جمعآوری میکند، باعث پیشرفت شما خواهد شد. در واقع ما یک Battle Pass جدیدی را در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ [برابر با ۲۴ شهریور ۱۴۰۱] منتشر خواهیم که و به عنوان تشکر تیم سازنده به شما و تمام بازیکنان، این Battle Pass هم رایگان خواهد بود.
البته استودیوی بازیسازی ۱۰۴۷ گیمز چنین تصریح میکند که بازی Splitegate به دریافت Backendها و همچنین بهروزرسانیهای اصلاحاتی کوچک در آینده پشتیبانی خواهد کرد. تیم توسعهدهنده صراحتاً در این زمینه میگوید که:« اما عمده تمرکز ما روی یک بازی تیراندازی کاملاً جدید خواهد بود که نمیتوانیم منتظر بمانیم تا اطلاعات جدید پیرامون آن را با شما به اشتراک بگذاریم». به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون بازی Splitegate و برنامههای بعدی استودیوی بازیسازی ۱۰۴۷ گیمز، وب سایت بازینامه را حتماً دنبال کنید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا پیشتر موفق به تجربه بازی Splitegate شده بودهاید؟ به نظر شما، آیا چنین مچموعهای که با بودجه و افراد کم ساخته شده است در آینده میتواند حریف قدرتمندی برای سایر بازیهای شوتر آنلاینمحور مثل مجموعه Call of Duty و Battlefield باشد یا سازندگان فعلاً تحت تأثیر موفقیتهای محصول خود هستند و افکار بلندپروازانهای دارند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.