مراحل توسعه بازی God of War Ragnarok رسماً به پایان رسید
درست پیش از انتشار بازی God of War Ragnarok در ماه آینده، استودیوی بازیسازی سانتا مونیکا (SIE Santa Monica Studio) اخیراً به صورت رسمی اعلام کرد که مراحل توسعه آخرین ساخته خود رسماً به پایان رسیده و این بازی به اصطلاح گلد شده است. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت بازینامه همراه باشید.
بدون شک بازی God of War Ragnarok یکی از موردانتظارترین بازیهای سال ۲۰۲۲ میلادی است که اکتشافات پیرامون این بازی حتی تا سال بعد هم ادامه پیدا میکند و البته بازیکنان و طرفداران این مجموعه در برهه زمانی کنونی برای تجربه این بازی سر از پا نمیشناسند؛ چراکه تا کمتر از یک ماه دیگر میتوانیم به تجربه آخرین ماجراجویی کریتوس (Kratos) افسانهای و فرزندش آترئوس (Atreus) بپردازیم. حالا درست پیش از انتشار، به یک نقطه عطف بزرگ در توسعه این بازی رسیدهایم که در ادامه پیرامون آن مطالعه میکنید.
استودیوی بازیسازی سانتا مونیکا (SIE Santa Monica Studio) که وظیفه توسعه بازی موردبحث ما را داشته، در شبکه اجتماعی توییتر با انتشار تصویری به صورت رسمی اعلام کرد که مراحل توسعه آخرین ساخته خود رسماً به پایان رسیده و این بازی به اصطلاح گلد شده است. این موضوع بدان معنا است که تیم سازنده دیگر روی توسعه بازی کار نمیکنند و باقیمانده وقت خودشان را برای حل باگهای باقیمانده و البته تکثیر کپی بازی برای ارسال به خردهفروشیهای سراسر دنیا صرف میکنند.
مثل سایر استودیوها، تمرکز تیم سازنده روی برطرف کردن باگها و مشکلات باقیمانده بازی هم خواهد بود تا به واسطه انتشار بهروزرسانی روز اول یا پچهای دیگر پس از انتشار این بازی بتواند محصول خود را از لحاظ ایرادات به کمترین نقطه قابل توجه برساند. جالبترین نکته در خصوص این خبر در آنجایی قرار دارد که استودیوی بازیسازی یادشده در پیام «گلد شدن این بازی» به وضوح از استودیوها و شریکهایی که تیم سازنده را در مراحل توسعه همیاری کردهاند، تشکر کرده که از مهمترین آنها میتوانیم به دو استودیوی بازیسازی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) و والکایری اینترتیمنت (Valkyrie Entertainment) اشاره کنیم.
همانطور که اخیراً هم در خبرهای قبلی اشاره کردهایم، استودیوی بازیسازی جتپک اینتراکتیو (Jetpack Interactive) که وظیفه توسعه پورت نسخه رایانههای شخصی بازی God of War 2018 را برعهده داشت، روی توسعه نسخه بعدی مجموعه که با نام God of War Ragnarok شناخته میشود هم در کنار تیم اصلی و سایر تیمهای سازنده کار کرده است.
همانطور که احتمالاً در جریان هستید، یک تریلر داستانی برای بازی God of War Ragnarok در ماه گذشته میلادی و به واسطه رویداد State of Play کمپانی سونی (Sony) که برای برند پلیاستیشن (PlayStation) برگزار شده بود، منتشر شد تا بازیکنان با اطلاعات بیشتری پیرامون داستان این ماجراجویی جدید از شخصیت کریتوس و آترئوس آشنا شوند. بر اساس سایر اطلاعات به دست آمده، ظاهراً برای به اتمام رساندن کل محتوای اصلی و فرعی این بازی به ۴۰ ساعت زمان نیاز دارید که اگر بخواهید فقط خط اصلی داستانی را طی کنید، این رقم به نصف کاهش پیدا میکند ( برای مطالعه کامل این خبر از طریق این لینک اقدام کنید).
بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۲ برابر با ۱۸ آبان ۱۴۰۱ به صورت انحصاری برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ۵ در دسترس قرار میگیرد. طبق گزارشهای به دست آمده، ظاهراً حجم نسخه پلیاستیشن ۴ این بازی چیزی حدود ۹۰.۶ گیگابایت خواهد بود که دو برابر حجم کلی بازی God of War 2018 است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامههای بعدی استودیوی بازیسازی سانتا مونیکا، وب سایت بازینامه را حتماً دنبال کنید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم از این میزان از حجم فعالیت و ساعتی که باید برای بازی God of War Ragnarok خرج کنید، راضی هستید و قصد تجربه این عنوان را در روز اول انتشار دارید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.