بازی God of War Ragnarok شامل سیستم Armor Transmog میشود
میهییر شث (Mihir Sheth)، رهبر طراحی هنرهای رزمی بازی God of War Ragnarok و یکی از عوامل سازنده در استودیوی بازیسازی سانتا مونیکا (Santa Monica)، در طی یک برنامه پرسش و پاسخ با هواداران تأیید کرد که این بازی از سیستم Armor Transmog استفاده میکند و راههای زیادی برای رسیدن بازیکنان به ظاهر دلخواه پیش پای آنها خواهد گذاشت. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت بازینامه همراه باشید.
پس از یک سال تأخیر، بازی God of War Ragnarok در هفته آینده به صورت رسمی منتشر خواهد شد و در نهایت این موضوع را تماشا خواهیم کرد که داستان اساطیر نورثی که توسط استودیوی بازیسازی سانتا مونیکا (Santa Monica) روایت میشد، چگونه به پایان میرسد. همانند نسخه قبلی، ویژگیهای بزرگ و موثری در بطن گیمپلی وجود دارد که به بازیکنان اجازه میدهد تا بنا بر استایل شخصی خودشان، به تجربه بخش گیمپلی بپردازند؛ اما آیا آنها به همه موارد درخواستی خود رسیدهاند؟ ظاهراً اینگونه است، چراکه تیم سازنده در بخشی از برنامه پرسش و پاسخ خود اعلام کرد که بازی God of War Ragnarok از سیستم Armor Transmog استفاده خواهد کرد.
وقتی از میهییر شث (Mihir Sheth)، رهبر طراحی هنرهای رزمی بازی God of War Ragnarok و یکی از عوامل سازنده در استودیوی بازیسازی سانتا مونیکا، در خصوص وجود سیستم ترانس ماگ زرهی در طول این برنامه پرسش و پاسخ زنده که از کانال دیسکورد استودیوی یادشده پخش میشد، سوالی پرسیده شد، او به صورت واضح و کاملاً کوتاه از کلمه «بله» استفاده کرد و گفت راهی برای استفاده از این سیستم وجود دارد که در بازی کشف میکنید.
اینکه سیستم Armor Transmog چگونه در بازی God of War Ragnarok عمل خواهد کرد، هنوز یک معمای ناشناخته است که البته برای پیدا کردن جواب آن نباید خیلی منتظر بمانیم. همانطور که گفته شد این بازی هفته آینده به تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۲ برابر با ۱۸ آبان ۱۴۰۱ به صورت انحصاری برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ۵ منتشر خواهد شد و در تاریخ ۳ نوامبر همین سال برابر با ۱۲ آبان ۱۴۰۱ هم بسیاری از بازیکنان میتوانند منتظر نقدهای رسمی منتشر شده این بازی در دو وب سایت متاکریتیک و اپن کریتیک باشند.
اگر با داستان اساطیریای که در این بازی روایت میشود، آشنا نیستید؛ پس بهتر است نیم نگاهی به داستان بازی God of War Ragnarok داشته باشید. داستان این قیمت سه سال پس از وقایع پایانی نسخه ۲۰۱۸ اتفاق میافتد که کریتوس در قلمرو Fimbulwinter گیر افتاده و با فرزندش آترئوس باید به بقاء خود کمک کنند. قلمرو Fimbulwinter به معنی مکانی برای سکونت نیست، بلکه بر اساس داستان اساطیر نورث، یک واقعه تاریخی شناخته میشود که در آن زمستانی سهمگین به مدّت سپری شدن سه تابستان کل کره زمین را در بر میگیرد.
شاید تاکنون از اسمهای دیگر این واقعه چیزی شنیده باشید؛ مثلاً رگناروک! بله، در داستان این بازی حتی با واقعه رگناروک روبهرو هستیم که در آن کریتوس و آترئوس باید از هر ۹ قلمرو موجود در میدگارد عبور و مرور کنند تا در نهایت بتوانند از وقوع زمستان تاریک رگناروک جلوگیری کنند. در آن سوی میدان نیز یک وظیفه نهایی دیگر هم بر عهده آنها سپرده شده تا بتوانند هویت تازه آترئوس یعنی لوکی را کشف کنند.
سفری که این پدر و فرزند دارند، در نهایت آنها را به شخصیت تیر (Tyr)، خدای جنگ نورث، میرساند که پیشتر گمان میشد او مرده است. روایت اصلی تا اینجای کار بر اساس آن است تا کریتوس و آترئوس خودشان را برای مقابله با ثور (Thor)، خدای رعد و برق، آماده کنند؛ چرا که او به زمین آمده تا انتقام خون بردارش بالدور که در نسخه قبل از بین رفته بود را بگیرد و همچنین خون ریخته شده فرزندانش یعنی مودی و مگنی هم بی جواب باقی نماند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامههای بعدی استودیوی بازیسازی سانتا مونیکا، وب سایت بازینامه را حتماً دنبال کنید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از بازیکنانی هستید که میخواهید در روز اول انتشار به تجربه بازی God of War Ragnarok بپردازید؟ به نظر شما، آیا در این بازی باید برای همیشه با شخصیت کریتوس خداحافظی کنیم یا او شانسی برای زنده ماندن و ماجراجویی تازه را خواهد داشت؟ در نهایت به ما بگویید که آیا فکر میکنید این محصول برای رایانههای شخصی هم منتشر میشود یا خیر؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی وب سایت بازینامه پیگیری و مطالعه کنید.